marți, 12 aprilie 2016

Tanzania - una dintre tarile Africane in care merita sa faceti un sejur



Dupa parerea mea, Tanzania este una dintre cele mai frumoase tari africane. Mi-am planuit vacanta in Tanzania pana la cel mai mic detaliu si am facut rezervarea cu jumatate de an inainte, fapt care mi-a adus o reducere de 10% din pretul total al excursiei. Iubitorii de natura si salbaticie trebuie sa aiba in vedere faptul ca Tanzania chiar le are pe toate si are avantajul ca dispune de deschidere la oceanul Indian, iar majoritatea expeditiilor duc pe acolo. Nimic nu se compara dupa o zi lunga de aventuri prin savana, sa te relaxezi pe un sezlong pe plaja fierbinte alaturi de o bautura rece. 

Cu toate ca este al treilea oras ca marime al tarii, capitala Dodoma este plina de mister si ascunde numeroase comori. Trebuie sa dispui de foarte mult timp ca sa descoperi in intregime doar acest oras, fara a le lua in considerare pe celalalte precum Dar es Salaam sau Mwanza. In Tanzania, majoritatea locuitorilor sunt crestini si musulmani, iar faptul ca sunt un popor religios este evidentiat de numeroasele biserici care nu trebuie admirate de la distanta, ci merita sa fie si vizitate.

Dupa ce se viziteaza partea urbana, urmeaza ca Tanzania sa isi expuna si atractiile naturale, care nu sunt putine deloc. De la parcurile nationale Ngorongoro sau Serengeti, la lacul Manyara, Tanzania este un fenomen cu adevarat unic, insa nicio excursie nu poate fi completa fara explorarea muntelui Kilimanjaro, faimos in toata lumea. M-am simtit foarte bine din prima, pana in ultima zi, chiar daca acasa m-am intors putin obosit, a fost o experienta cu adevarat unica. 

Am apelat la o agentie de turism pentru aceasta vacanta si am avut parte de conditii ideale, cazare la hoteluri bine dotate, cu 3 mese pe zi, astfel ca nu am avut nevoie de multi bani de buzunar, decat pentru suveniruri si intrari la diferite obiective.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu