vineri, 19 iunie 2015

De ce GPL auto?

De ceva vreme m-am cam saturat sa tot platesc accize catre statul roman - chiar mi s-a luat complet de platit taxe in nestire catre un stat parazit al carui unic scop pare sa fie sa-ti bage adanc mana in buzunar si sa scoata cat mai mult, sa te stoarca ca pe un burete. Daca stau sa ma gandesc mai bine eficienta cu care reuseste statul roman sa scoata bani de la contribuabili este cumva la fel de mare ca eficienta scu care reuseste statul german sa organizeze toate trebuiele

Acum.. judecand dupa diferentele de pret intre benzina si GPL auto, m-am gandit sa fac o comparatie intre ceea ce inseamna economiile pe care le pot face alegand GPL-ul - evident, aici trebuie sa tin cont atat de suma pe care o investesc initial in montarea si achizitia instalatiei, dar si de numarul de kilometri pe care ii strabat zilnic.

Nu o sa va plictisesc cu cifre, numere, procente, consum si alte detalii - concluzia la care am ajuns este ca pentru mine (care merg cu masina cel putin 2000 de Km/luna) in aproximativ 1 an reusesc sa imi amortizez investita in instalatie si tot ce mai trebuie, iar unde pui ca garantia tine 2 ani - atunci este si mai bien - acum depinde si de unde cumparati instalata si la ce service gpl o montati - eu de exemplu am folosit AGR autogas si am fost foarte multumit.

In concluzie, mergeti oameni buni pe GPL, ca merita.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu